LIFEtool softveri

Prilagođeni za upravljanje pomoću sklopki

Tvrtka LIFEtool donosi lepezu edukativnih softvera za razvoj različitih spoznajnih vještina, ali i za razvoj vještina korištenja računala.

Pogledajte pregled nekih od najzanimljivih proizvoda iz te palete, od čega je većina prilagođena za upravljanje pomoću sklopki.

CatchMe

Cilj softvera CatchMe je svladavanje osnovnih funkcija miša. Osim toga, softver nudi niz vježbi, različitih materijala i jednostavnih igara za učenje upravljanja mišem. Postavke je na optimalan način moguće prilagoditi svakom korisniku.

CatchMe može poslužiti i kao alat za procjenu prilikom pronalaženja odgovarajućeg uređaja za zamjenu miša. Aktivnostima u ovom softveru moguće je upravljati putem nAbler Joysticka ili nAbler Trackballa.

SwitchTrainer

SwitchTrainer je softver dizajniran za učenje korištenja jedne ili dvije sklopke. Nudi i mogućnost da se zaslon osjetljiv na dodir može koristiti za skeniranje, umjesto vanjskih sklopki. Tako cijeli zaslon ili njegove polovice mogu funkcionirati kao sklopka.

SwitchTrainer se može koristiti i za učenje korištenja zaslona osjetljivog na dodir, a prvenstveno je namijenjen djeci s motoričkim teškoćama ili teškoćama u učenju.

Osim što se pomoću ovog softvera djeca mogu zabavljati, cilj je i automatizirati korištenje jedne ili dvije sklopke za pristup računalu, a s time i skeniranje zaslona pomoću dvije sklopke.

Različite igre koje softver sadrži pomažu djeci u usvajanju niza vještina potrebnih za korištenje sklopki ili zaslona osjetljivog na dodir. Umjesto da se od djece traži da samo reagiraju na zadatke ili da rješavaju niz vježbi, potiču se djetetova samoinicijativa i aktivno učenje.

Igre sadržane u softveru različitih su tema: animacije, donošenje izbora, igralište, odijevanje miša, orkestar, skrivanje i potraga.

Softver je moguće koristiti u dječjem vrtiću, u ranoj intervenciji, edukacijsko-rehabilitacijskom radu, igranju računalnih igrica, poučavanju korištenja sklopki i u radu s djecom s motoričkim teškoćama.

KonZen 2.0

KonZen 2.0 je softver pomoću kojeg djeca razvijaju svoje vještine vizualnog razlikovanja, položaja u prostoru, kratkoročnog pamćenja, pažnje i koncentracije. Softver odlikuju prilagodljivost materijala i stupnja težine, a namijenjen je djeci, mladim i odraslim osobama koje žele unaprijediti svoje vizualne i kognitivne sposobnosti.

U KonZenu 2.0 dostupne su dvije opcije – unaprijed definirane razine zahtjevnosti koje se automatski prilagođavaju osobi koja ih koristi ili pristup s unaprijed određenom razinom zahtjevnosti s grafičkom analizom i mogućnosti uspoređivanja s rezultatima drugih korisnika.

Pablo

Pablo je softver koji sadrži bojanku s mogućnosti skeniranja. Unutar softvera nalazi se 6 igara za bojanje ili slikanje za djecu s teškoćama u razvoju. Aktivnosti je moguće provoditi uz pomoć jedne ili više sklopki ili uz pomoć miša.

Pablo Vam nudi 350 predložaka za bojanje različite težine. Također, možete koristiti i vlastite predloške ili slike iz Boardmakera.

PlayWithMe

PlayWithMe je zbirka zabavnih i raznovrsnih igara kojima je moguće upravljati pomoću jedne ili dvije sklopke. Sve igre moguće je igrati protiv „računala“ ili sa suigračem. U nekim igrama igrači se natječu jedni protiv drugih, dok u drugim igrama pomažu jedni drugima da postignu zajednički cilj.

Pomoću ovih zabavnih aktivnosti djeca će uvježbati svoje vještine reagiranja u određenom vremenu i razmišljanja unaprijed. Softver je prikladan za napredno korištenje sklopki i za zajedničko iskustvo igranja na računalu.

Softver je moguće koristiti u sklopu rane intervencije, u dječjem vrtiću, u radnoj terapiji u radu s djecom s motoričkim teškoćama i u zajedničkoj igri.

Archimedes

Archimedes je softver za vježbanje računanja do 100. Može se koristiti s djecom u dječjem vrtiću i osnovnoškolskom obrazovanju, ali i s djecom s teškoćama učenja kao što je diskalkulija i s djecom s intelektualnim teškoćama kao dio obrazovnog programa.

Softver nudi niz aktivnosti za djecu koje im na zabavan način omogućuju da svladaju osnovne računske operacije do 100.

 

Za više informacija slobodno nam se javite na info@eglas.hr ili nam pošaljite poruku klikom na "Pošaljite upit".

 

 

E-Glas d.o.o. za inteligentne računalne sustave i asistivnu tehnologiju
Adresa: Milutina Barača 62, 51000 Rijeka, Hrvatska

Tel: 051 670 379

E-mail: info@eglas.hr 

O nama

E-GLAS d.o.o. za inteligentne računalne sustave i asistivnu tehnologiju osnovan je u srpnju 2009. od grupe znanstvenika s Tehničkog fakulteta Sveučilišta u Rijeci. 

E-glas d.o.o je temeljen prvenstveno na znanju i korištenju modernih tehnologija te velikoj želji da pomažemo ljudima.

Pratite novosti na našoj facebook stranici.

E-Glas d.o.o. za inteligentne računalne sustave i asistivnu tehnologiju
Adresa: Milutina Barača 62, 51000 Rijeka, Hrvatska

Tel: 051 670 379
E-mail: info@eglas.hr

O nama

E-GLAS d.o.o. za inteligentne računalne sustave i asistivnu tehnologiju osnovan je u srpnju 2009. od grupe znanstvenika s Tehničkog fakulteta Sveučilišta u Rijeci. 

E-glas d.o.o je temeljen prvenstveno na znanju i korištenju modernih tehnologija te velikoj želji da pomažemo ljudima.

Dozvole

 

Pratite novosti na našoj facebook stranici.

0